torstai 19. tammikuuta 2012

Morsiandieetin kuulumiset

Morsiandieetti on lähtenyt hyvin jähmeästi käyntiin. Herkuista en oikein ole osannut luopua - juurikin yhtenä päivänä leivoin sulhaselleni ja minulle kahden munan täytekakun iltapalaksi. Syöminen on vaan niin kivaa. Liikuntapuoli on jäänyt myös kovin vähäiseksi. Töihin olen kävellyt, mutta muuten en ole tehnyt oikein mitään. Lentopallohan minun piti aloittaa ja löysin jo kaverinkin, mutta en sitten vielä saanut aikaiseksi mennä sinne.

Tänään oli eräänlainen muutoksen päivä. Minun piti käydä koululla hakemassa Oriflame-tilauksia kavereilta, mutten halunnut lähteä yksin kävelemään koululle, joten päätin houkutella sulhoni mukaan. Hän innostui kun keksi että koulullahan on kuntosali. Itse meinasin perua koko jutun, koska olin vakaasti sitä mieltä ettei saliharjoittelu ole todellakaan minua varten. Kerran lukion liikuntakurssilla oli pakko käydä salilla ja vihasin sitä. Tänään oli kuitenkin parempi päivä, koska salilla ei ollut muita. Juoksulaite oli ihan kiva ja "juoksinkin" siinä pari kilometriä. (Se ei ehkä ole paljoa muiden silmissä, mutta ainakin tuntui.) Vietimme kokonaisen tunnin salilla ja sulhaseni oli ihan innoissaan. Itse olen edelleen sitä mieltä että kuntosaliharjoittelussa ei ole iloa, se on vain pakkotoistoa toisen jälkeen. Niinpä armas sulhaseni totesikin, että hän varmaan jatkaa kuntosalilla tulevaisuudessa ilman minua.

Terästäydyin myös ruuan suhteen parin viikon herkkukuurin jälkeen. Tein päivälliseksi leipäjuustosalaatin, johon laitoin tomaattia, kurkkua, päärynää ja leipäjuustoa. Hyvälle maistui smoothien kanssa. Jos ainakin toinen päivän isoista aterioista olisi salaatti niin ehkä terveelliset elämäntavat pikkuhiljaa juurtuisivat meidänkin asuntoon ihan oikeasti, eikä vain häitä varten.



Ainiin, vähän läheisemmin häihin liittyvä asia:
Olin erään perhetuttavan häissä, joissa kaikissa pöydissä oli lista häiden vieraista. Listassa kerrottiin joka vieraasta, mistä hän tuntee hääparin ja joku muu kiva pieni tieto kyseisestä vieraasta. Mielestäni idea oli kerrassaan nerokas, joten mietin että on suuri todennäköisyys, että se toistuu meidän häissä. Tänään aloin ihan oikeasti kirjoitella vieraslistan perään juttuja, joista tunnemme erinäisiä henkilöitä. Tämän illan aikana kirjoitin vasta omasta perheestäni, joten edessä on vielä iso urakka tälläkin saralla.

Sovin floristikaverin kanssa treffit maanantaiksi, joten ehkä silloin luvassa kukkajuttuja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti