maanantai 16. huhtikuuta 2012

One lovely blog award


Tunnustukseen kuuluu kolme tehtävää:

1. Kerro linkin kera blogissasi, keneltä tunnustuksen sait.
2. Kerro itsestäsi seitsemän faktaa.
3. Lahjoita tunnustus eteenpäin 15 blogille/bloggaajalle


Kiitos Empulle, jolta sain tunnustuksen!

1. Olen totaalisen koukussa Täydellisiin naisiin. Omistan kaikki seitsemän tuotantokautta dvd:llä ja ostan myös kahdeksannen, kun se ilmestyy. Olen telkkarille uskollinen, enkä ikinä katso sarjan jaksoja etukäteen netistä, joten maanantai-illat menevät istuessa sohvalla.

2. Pidän voimakkaista väreistä ja rakastan retrokuoseja. Meidän sisustus on vihreää ja kirkkaan punaista. Juuri viikonloppuna laitoimme olohuoneeseen mummolastani saadut kukkaverhot.


3. Olen parantumaton Roomantikko. Olen käynyt kaksi kertaa Roomassa ja se on elämäni toiseksi suurin rakkaus. Rooman henki vangitsi minut jo ensimmäisellä kerralla ja nyt sinne on pakko päästä aina uudelleen. Sulhaseni lupasi viedä minut sinne vielä tänä vuonna.


4. Olen hyvin kiinnostunut jääkiekosta. Koska olen kotoisin Tampereen läheltä, vaihtoehtoja oli vain kaksi - Ilves ja Tappara. Meidän perheessä Tappara ei sitten oikeastaan ollutkaan vaihtoehto, joten olen aina ollut Ilves-fani. Ja kyllä, olen ylpeä siitä, vaikka Ilves joutuikin karsimaan liigapaikasta tänä vuonna.

5. Olen kauhean innostunut leipomaan - varsinkin voileipäkakkuja. Juhlin tulevana viikonloppuna siskojeni kanssa heidän synttäreitään ja lupasin leipoa sinne sekä voileipä- että suklaakakun. Teen samanlaisen taco-kakun kuin ystäväni yllärisynttäreihin kuukausi sitten.


6. Olen muka-järjestelmällinen ihminen. Tykkään kun kirjat ja cd-levyt ja elokuvat ovat järjestyksessä. Pienet kokonaisuudet, kuten vessan kaappi, on mukava pitää järjestyksessä. Muuten olen täysin sottapytty. Inhoan kotitöitä - varsinkin tiskaamista - joten keittiö ja makuuhuone ovat usein sotkuisia. (Tunnustuksena myös että keräämme Disneyn Klassikko-nimikkeen saaneita elokuvia.)


7. Kroppani näyttää ihan hyvältä, mutta se on epäsopusuhtainen. Tämä tuli todistettua taas kun ostin alusvaatteita häämekkoni alle. Olkaimettomat rintaliivit oli todella hankala löytää minun kokoa. Ympärysmittani oli alle sen pienimmän (mutta pienin oli onneksi ok) ja rintani ovat siihen nähden aika suuret. Niissä liiveissä, joissa ympärysmitta oli hyvä, kuppeja ei ollut tarpeeksi suurta kokoa tai päinvastoin. Kolmannesta Change-myymälästä löytyi oikeasti sopivat liivit. Ei siis ole helppoa olla hyvännäköinen, eikun? ;)

Hahah, kuva ei liity tapaukseen! Kuva on partioleiriltä, jossa esitin Johanna Tukiaista ja siksi kroppaani "vähän" muokattiin suuremmaksi.


Kaikki, jotka eivät vielä ole faktoja ladanneet tiskiin, niin nyt on oikea aika! Ainakin Niitä näitä ja häitä, Toukomorsio, Bridezilla ja I've got him Bitches ansaitsevat tunnustuksen :>

7 kommenttia:

  1. TexMex voileipäkakku on mun ihan lemppari ja bravuuri <3. Mulla oli sitä ylppäreissäkin. Ja jos joskus on hyvä tekosyy tehdä sitä niin sitten teen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä hyvää ja just sopiva tonne siskoiluun, koska siskot ei pahemmin tykkää voileipäkakuista mut tota ne odottaa innoissaan :>

      Poista
  2. Ai miten niin verhot mummolasta? Multa te ne saitte - lainaan :D Ja kuinka niin en pahemmin tykkää voileipäkakuista? Mä tykkäsin niistä jo lapsena! Nams! Ja ootan sitä suuremmalla syyllä tota tacoversioo :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii, mutta ne on mummolasta alunperin ja mummo oli jo soitellukin äitille, että onko ne jo käytössä :D Mä en muistanu että tykkäätkö sä, mutta aattelin että ehkä teistä kumpikaan ei sit tykänny. No hyvä, että tulit korjaamaan vääryyksiä 8D

      Poista
  3. Kiitos tunnustuksesta, teen sen heti kun ehdin! <3

    VastaaPoista
  4. Kiitos paljon! Tänään ehdin toteuttamaan vihdoin :) En tajuu miten en oo aikasemmin lukenut sun blogia, harmi että löysin sen vasta nyt, koska tykkään siitä valtavasti ja sun häät on jo pian, olis ollut kiva seurailla pidempään!:D Musta on myös kivaa että ollaan samanikäisiä morsimia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista! Enää kymmenen päivää aikaa kirjoitella ennen häitä, mutta luulen että kirjoittelen vähän vielä häiden jälkeenkin, jotta lukijat saavat tietää kuinka kaikki loppujen lopuksi toteutui :D Tykkään kanssa seurailla erityisesti oman ikäisiä, koska esim budjetit vaihtelevat paljon :>

      Poista